Жоро Главата набеден в изнасилване от проститутки


Обвинението в изнасилване срещу наследника на взривения сикаджия Стоил Славов – Жоро Главата, преди време дошло от две проститутки и техния сводник в луксозен хотел в Слънчев бряг, призна самият той в скорошно интервю. Богаташкият наследник бил набройкан в дискотеката на хотела и когато се качвал асансьора в стаята си, се разминал с две девойки. На другата сутрин баретите нахлули в стаята му, закопчали го, а в полицията му повдигнали обвинение в изнасилване точно на тези две момичета. След като го пуснали, му се обадил човек, представил се като Велизар, и му поискал 20 000 лева, за да се отеглят дадените срещу него показания.

„Аз се върнах при следователката и й казах да бележим парите и да хванем този Велизар, но никой не пожела да се нагърби“, разказа Жоро Главата.

„Не съм похарчил нито лев от парите на баща ми“, твърди Славов-младши. Той сам развивал собствен бизнес, а също така вършел задачи, възложени му от управителите на фирмите на майка му и нейните съдружници. „Баща ми се допитваше до майка ми, затова и аз слушам сега Николета“, твърди Жоро, визирайки последното си гадже – плеймейтката Николета Лозанова. Тя му допадала за жена, защото не го ревнувала, не ограничавала свободата му и никой от двамата не нарушавал личното пространство на другия. „Не знам кой ми измисли прякора Главата“, кълне се наследникът на Стоил Славов, който преди години бе взривен в офис-сграда на СИК, в непосредствена близост до „Кемпински хотел Зографски“.